کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه بر سر مدیر عامل Open AI آمد؟!

سام آلتمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت OpenAI، در روز جمعه 17 نوامبر 2023 از سمت خود برکنار شد. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که آلتمن به دلیل «عدم صداقت در ارتباطات خود با هیئت مدیره» برکنار شده است.

چت جی پی تی

هیئت مدیره OpenAI در بیانیه خود گفت: «آقای آلتمن به طور مداوم در ارتباطات خود با هیئت مدیره صادق نبود، که توانایی هیئت مدیره را در انجام وظایف خود مختل می‌کرد. هیئت مدیره دیگر به توانایی آقای آلتمن در ادامه رهبری OpenAI اعتماد ندارد».

آلتمن در بیانیه‌ای جداگانه برکناری خود را پذیرفت و گفت که از هیئت مدیره برای فرصت رهبری OpenAI تشکر می‌کند. او همچنین گفت که از تصمیم هیئت مدیره برای برکناری خود حمایت می‌کند.

میرا موراتی، مدیر فناوری OpenAI، به عنوان مدیرعامل موقت شرکت منصوب شد.

OpenAI یک شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی غیرانتفاعی است که در سال 2015 توسط ایلان ماسک، سام آلتمن و دیگران تأسیس شد. این شرکت در زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی، از جمله یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و بینایی کامپیوتری، فعالیت می‌کند.

برکناری آلتمن تحولی بزرگ برای OpenAI محسوب می‌شود. او از زمان تأسیس شرکت در سال 2015 مدیرعامل آن بود. آلتمن نقش مهمی در رشد و موفقیت OpenAI داشت و از او به عنوان یکی از چهره‌های برجسته هوش مصنوعی یاد می‌شود.

با این حال، برکناری آلتمن نشان می‌دهد که هیئت مدیره OpenAI به دنبال تغییر در جهت شرکت است. این شرکت در سال‌های اخیر با چالش‌های مختلفی، از جمله انتقادات در مورد شفافیت، مواجه بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49820 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/27 تعداد مشاهده: 32996
سافت گذر